Prowadziliśmy nadal osobistą inwenturę, z miejsca przyznając się do popełnianych błędów

 


 

 

 

Prowadziliśmy nadal osobistą inwenturę, z miejsca przyznając się do popełnianych błędów

 

 

                Dotarłem do kroku dziesiątego, który zajmuje się teraźniejszością, a nie jak pierwsze kroki przeszłością. W krokach 4, 8 i 9 rozliczyłem się z czasem, w którym nadużywałem alkoholiz, co przyczyniło się do zachorowania na alkoholizm.

                Znając swoją osobowość, wiedząc jakie błędy popełniłem, gdzie i kiedy skrzywdziłem ludzi mam teraz oręż w ręku, który pozwoli mi się rozliczyć z popełnionych błędów. W Kroku 10 skupiłem wiedzę, którą poznałem w poprzednich krokach. Każde rozliczenie, osobista inwentura ma mnie doprowadzić do miejsca, w którym wiem, jaki popełniłem błąd i co mam zrobić, aby go naprawić jak najszybciej bez niepotrzebnej zwłoki.

                Krok 10 towarzyszyć mi już będzie do końca moich dni, czy będę tego chciał, czy nie. Choćbym zaprzestał robić rozliczenie moralne, moja wiedza i sugestie dotyczące 12 Kroków nie pozwolą mi na całkowitym odejściu od Programu 12 Kroków. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane

Twarzą w twarz z wyzwaniami: Nowa droga Starachowic po wyborach

                  Wybory za nami, rozpoczęły się kłótnie o podział politycznego stołu. W Radzie Miasta jest wszystko jasne. W Powiecie b...