Osłupiałem słuchając Domowych Melodi



                Jakiś czas temu ,zdarzyło się. Po wielu latach postanowiłem posłuchać Listy przebojów programu III. Wydawało się, że to nijakie zdarzenie. Od miałem ochotę posłuchać muzyki i poznać wybory słuchaczy „trójki”. Stacja ta towarzyszy mi od lat, choć ostatnio zaniedbuje słuchanie radia.
                Do drugiego miejsca nic mnie nie zachwyciło i nie rozczarowało. Na drugim miejscu uplasowała się piosenka zespołu Domowe Melodie pt. Grażka. Osłupiałem, oniemiałem i jeszcze w dołku zaczęło mnie ściskać. Od wielu lat takiego zachwytu nie odczułem.
                Kapela to projekt Justyny Chowaniak, która z pomocą dwóch instrumentalistów tworzy domową muzykę. Utwory są krótkie i treściwe. „Grażka” powaliła mnie swym przekazem.
Bez zastanowienia zacząłem przeszukiwać Internet, by posłuchać innych utworów zespołu. Słuchając kolejnych utworów, zachwycałem się i nie mogłem zaprzestać odtwarzać ponownie.  Przy utworze „Zbyszko” mało, nie zawyłem. "Tato" zmusił mnie do płaczu. Żaden z utworów wysłuchanych nie był mi obojętny.
Zachwyciły mnie teksty autorki, które są pisane z perspektywy dziewczyny z „podstawówki” w zaciszu domowym.
Zapoznając się, z działalnością Domowych Melodii dowiedziałem się, że zespół, nie korzysta, z tradycyjnej promocji a wykorzystuje jedynie ogólno dostępne kanały internetowe.  Wydali dwie płyty, które rozprowadzają sami. Oczekuje na kolejną płytę. Mam nadzieje, że na niej również będą tak wspaniałe utwory jak "Ścisz To".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane

Twarzą w twarz z wyzwaniami: Nowa droga Starachowic po wyborach

                  Wybory za nami, rozpoczęły się kłótnie o podział politycznego stołu. W Radzie Miasta jest wszystko jasne. W Powiecie b...